מספר פרמטרים יכולים לסייע לך ליהנות מאתר:
- חוויית המשתמש. עד כמה נוח לך להתמצא באתר, למצוא כל דבר במקומו, להרגיש טוב ולגלוש באופן חלק וכיפי.
- שימושיות. האם האתר נתן לך את המידע שביקשת? הוא נתן לך יותר ממה שחשבת אפילו לבקש – זה אומר שיהיה לך צורך להיכנס אליו פעם נוספת! אתר שימושי הוא אתר שאנשים יכנסו אליו שוב ושוב ושוב.
- מעורבות. כשהצרכן צריך להגיב באתר, משהו מקפיץ אותו, כשהוא לוחץ לגלות מה יהיה השלב הבא, כשהוא מתרגש, מסתקרן או מביע התעניינות – הוא נעשה מעורב באופן עמוק יותר עם מה שיש לך להגיד לו. זה אומר שהצלחת. שהצלחנו.